اخبار و مطالب جدید و جالب
شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:22 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

  co12832 نکاتی برای نگه داری طولانی از گجت

 

این که یک ایرانی بعد از چه مدت گوشی تلفن همراه خود را تعویض می‌کند، آمار دقیقی وجود ندارد. اما در کشورهای غربی با وجود این که این دستگاه‌ها طول عمری حدود 5 سال دارند، متوسط مردم هر 14 تا 18 ماه گوشی تلفن همراه خود را عوض می‌کنند.

 


ادامه مطلب ...


دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, :: 14:44 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 behinesazi اهمیت  لوگو

 

آمان نیوز-بهینه سازی وب سایت کار درستی است و به پیشرفت وب سایت شما کمک می کند اما ساختار وب سایت شما آنرا محدود می کند. اگر مدیر یک وب سایت باشید احتمالا درباره بهینه سازی وب سایت یا SEO می دانید یا حداقل به اندازه کافی به گوشتان خورده است.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 20:18 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 sam013 چیزهایی در مورد سامسونگ که نمی دانستید مجموعه  سامسونگ کره جنوبی شامل شرکت های متعدد فعال در زمینه های مختلف مانند الکترونیک، صنایع سنگین،  خودروسازی،  ساختمان سازی، امنیت، بیمه، تبلیغات و غیره است.

تعداد کارکنان شرکت های زیر مجموعه سامسونگ، 344 هزار نفر است.

 




ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 20:10 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 127285 مطالبی خواندنی در مورد ویندوز هشت

می‌دانیم که قرار است به ویندوز 8، امکانات متفاوت و خوبی اضافه شود اما چیزی را که هنوز نمی‌دانیم مشکلات و معضلات ویندوز جدید با امکانات قبلی است.


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 19:20 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 74028 8712 تصاویری از کامپیوتر عجیب دن مک گراث با طراحی کامپیوتری به نام آزتک AzTtec خواسته کامپیوترها را به ریشه مایایی‌شان بازگردانده است.

 

این کیس جالب توجه احتمالا الهام بخش چیزهای زیادی خواهد بود.  خالق این اثر، دن مک گراث، مسئول اصلی این کامپبوتر خاص است که در طول مسابقه ای با همین محتوا و در مرحله دهم Thermaltake ساخته شده است.




ادامه مطلب ...


752564 orig نمودار درآمد شرکت های بزرگ کامپیوتری دنیا  به گزارش فرز به نقل از مهر: شرکتهای گوگل، مایکروسافت و اپل از جمله برترین شرکتهای مدرن در زمینه رایانش شخصی به شمار می روند و هر یک به صورت تخصصی در زمینه های متفاوتی فعالیت داشته و درآمد هنگفتی کسب می کنند.



ادامه مطلب ...


  1262161 اگر می خواهید ویندوز 8 را نصب کنید این مطالب را بادقت بخوانید

قبل از نصب Windows 8 حتما باید تست شود که سخت افزارهای رایانه شما با این ویندوز سازگاری دارد یا خیر. این سخت افزار ها ممکن است مواردی مانند کارت گرافیک، کارت صدا، Mp3 Player، موبایل های هوشمند و غیره می باشد.


ادامه مطلب ...


  modire google2 سخنان جالب مدیر گوگل درباره ی وب در سفر اروپایش

به گزارش فرز به نقل از فارس، وی که در یک سفر اروپایی به سر می برد در سخنرانی خود در شهر هانوفر آلمان به مناسبت افتتاح نمایشگاه سبیت اظهار داشته که وفاداری تنها در مورد یک ملت نیست، بلکه می توان آن را در مورد دوستان و علائق هم به کار برد.



ادامه مطلب ...


  با قوت گرفتن خبر ارایه آی پد 3 طی چند هفته آینده، سهام اپل با رشد صعودی جدیدی مواجه شده و همین سبب شده تا ارزش این شرکت هم اکنون به ۴۵۹.۸ میلیارد دلار برسد. به همین خاطر نیویورک تایمز در بخش اقتصادی اش مقایسه جالبی انجام داده است: ارزش اپل هم اکنون از مجموع مایکروسافت و گوگل روی هم بیش تر است. اما این فقط یکی از مقایسه ها است. بهتر است بقیه مقایسه های نیویورک تایمز را هم ببینید:



ادامه مطلب ...


  هکرها مسوولیت غیرقابل دسترس کردن وب‌سایت CIA (سازمان جاسوسی آمریکا) که آخرین حمله به یک سازمان فدرال آمریکا محسوب می‌شود را برعهده گرفته‌اند.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 1:18 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

    امروز چندین سایت خبری، گزارشی از تغییر لوگوی ویندوز دادند و حالا تصویری از لوگوی جدید در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش آمان نیوز؛ اگر شما زمان طولانی از ویندوز استفاده می‌کنید، حتما به یاد دارید که لوگوی ویندوز در این مدت نسبتا طولانی تغییری نکرده است.



ادامه مطلب ...


  http://citna.ir/sites/default/files/internet-service-300x247.jpgبا یک جستجوی بسیار ساده می‌توان دید که لینک 24 مگابیت بر ثانیه اختصاصی در کشورهای توسعه یافته حدودا 20 دلار است، ولی در ایران در حدود 7 میلیون تومان در هر ماه (بدون در نظر گرفتن محدودیت حجمی کاربران ایرانی) هزینه دارد.



ادامه مطلب ...


 


از زمان معرفی بازی پنگ در سال 1972 توسط شرکت آتاری، بیش از سه دهه می‌گذرد و در این مدت روزبه‌روز برگرایش استفاده از بازی‌ها افزوده شده است. 



ادامه مطلب ...


    اگر شما از علاقه‌مندان بازی‌های کامپیوتری هستید، باید خود را مدیون " Spacewar" بدانید!

 " Spacewar " 50 سال پیش به همت گروهی از محققان در موسسه تکنولوژی ماساچوست ساخت شد. این بازی اولین بازی کامپیوتری ساخت دست بشر است.



ادامه مطلب ...


    امروز خبری مبنی بر انتشار پرونده استیو جابز در "افبی‌آی" در فضای مجازی منتشر شد!، اما آیا براستی موسس محبوب اپل در اف‌بی‌آی پرونده داشته یا مورد بازجویی قرار گرفته است؟! علت آن چه بوده است؟



ادامه مطلب ...


 15892 ایمن‌سازی و ارزیابی شبكه

فرز-در امنیت شبکه‌های کامپیوتری با دو مساله ایمن‌سازی و ارزیابی شبکه روبه‌رو هستیم.

در فرآیند ایمن‌سازی، سعی در انتخاب توپولوژی مناسب، به‌کارگیری نرم‌افزارها و پروتکل‌های ایمن و در عین حال کارا به منظور حداقل کردن آسیب‌پذیری‌ها و رخنه‌های امنیتی بالقوه در شبکه داریم. در ارزیابی امنیتی، میزان امنیت حاصل شده در فرآیند ایمن‌سازی، سنجیده می‌شود. در ارزیابی امنیتی شبکه‌



ادامه مطلب ...


 64222 نکاتی در رابطه با تهیه کارت گرافیک

 
کارت گرافیک یکی از عناصر مهم در کامپیوتر است که با توجه به نوع استفاده و نیاز کاربران ، دارای مدلهای متفاوت با پتانسیل های مختلف می باشد . کاربران با توجه به امکانات کارت گرافیک قادر به استفاده از بازی ها ، برنامه های پیشرفته ، مشاهده فیلم و انجام عملیات حرفه ای نظیر ظبط و ویرایش فیلم می باشند . در زمان استفاده از تصاویر گرافیکی حجیم و یا اکثر بازیهای کامپیوتری 



ادامه مطلب ...


  keyboard-mice.jpg (500×336)  خرید کیبورد یا موس چیزی نیست که به سادگی از آن بگذریم. اگرچه ممکن است با کامپیوتر یک یا دو سال قبل از آنکه نیاز به ارتقا یا تعویض پیدا کند، بتوانید کار کنید اما احتمالاٌ کار با کیبورد و موس چندین سالها طول می کشد. بنابراین  مهم است که قبل از اقدام به خرید مواردی را در نظر بگیرید و سیستمی را تهیه کنید که تمام ویژگی های مورد نظر شما را داشته باشد، بسیار راحت باشد، و سالیان زیادی برای شما کار بدهد. مطالبی که در اینجا آورده شده اند، مواردی هستند که می بایست پیش از چنین خرید مهمی مورد توجه قرار دهید.



ادامه مطلب ...


 Hitachi Deskstar 7K2000 First 7200RPM 2TB Hard Drive1 صداهایی که از هارد به گوش میرسد.فرض کنید که در حال کار با کامپیوتر خود هستید و روی فایلی دابل کلیک می کنید که در نتیجه نرم افزار اجرا کننده آن احضار و اجرا می شود تا آن فایل را برای شما باز کند. این عمل در بسیاری از کامپیوتر ها بین 10 تا 30 ثانیه طول می کشد. در طول این مدت صداهای خفیفی از هارد دیسک خود می شنوید از صداهایی که شنیده می شود به نظر می رسد کارهایی در حال انجام است اما چه کارهایی؟

 



ادامه مطلب ...


Hitachi Deskstar 7K2000 First 7200RPM 2TB Hard Drive3 اطلاعات هارد دیسک را پاک کنید. برای پاک کردن اطلاعات هارد دیسک راه های مختلف وجود دارد. اما روشی که انتخاب می کنید به دلیل پاک کردن اطلاعات یا خالی کردن هارد دیسک بستگی دارد، برای مثال اگر تصمیم به نصب مجدد ویندوز دارید، به تدبیر ویژه ای برای پاک کردن اطلاعات نیاز ندارید.

 



ادامه مطلب ...


  Epson LQ 2180 Printer1 بررسی چاپگر های سوزنی  پس از عرضه کامپیوترهای شخصی در سال 1970 ، بسیاری از مردم بر این باور بودند که پایان عمر استفاده از کاغذ در ادارات فرارسیده است . چاپ نتایج تولید شده توسط کامپیوتر با کیفیت مطلوب و سرعت بالا از جمله تحولات دیگری است که می بایست نقطه عطف آن را ظهور کامپیوترهای شخصی دانست . پس از گذشت بیش از سه دهه از ظهور کامپیوترهای شخصی در مقابل حذف کاغذ 



ادامه مطلب ...


جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, :: 10:56 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

  logitech quickcam communicate deluxe webcam black 10139 1501 وب كم چيست؟  و با آن چگونه كار كنيم؟  

اگر از جمله کاربرانی هستید که زمان زیادی را صرف وبگردی می کنید، باید بگویم که اگر در هنگام وب گردی از یک وب کم نیز استفاده کنید، لذت وب گردیتان دو برابر خواهد شد.

 



ادامه مطلب ...


  ddr ram1 مقاله ای در مورد رم  (RAM) و انواع RAM رم چیست؟

حافظه با دستیابی تصادفی ( Random Access Memory ) فضایی برای خواندن و نوشتن داده‌هاست تا CPU بتواند آن‌ها را پردازش کند. کاربران وقتی به حافظه‌ی رایانه مراجعه می کنند، معمولا آنرا به نام رم می‌شناسند. اگر شما به رایانه‌ی خود رم بیشتری اضافه کنید، تعداد دفعاتی که CPU باید برای خواندن داده‌ها به هارد مراجعه کند را کاهش می‌دهید. بنابراین شما با این کار به رایانه‌ی خود اجازه می‌دهید تا به طور  قابل ملاحظه‌ای سریعتر کار کند



ادامه مطلب ...


 Webcam Drivers For Ubuntu2 راهنمای خرید وب کم

دوربین های اینترنتی دوربین های کوچک دیجیتالی هستند که می توانند به کامپیوترها متصل شوند. این دوربین ها می توانند عکس های دیجیتال را با  سرعت بالا بگیرند که میتوانند در اینترنت برای تله کنفرانس یا یک ارتباط زنده در وب استفاده شوند در چند سال گذشته وب کم ها به طور قابل توجهی ارزان شده اند و کیفیت و سهولت استفاده و سازگاری با نرم افزار در آنها ارتقاء یافته است. اندازه ی تصویر عمومآ 640 در 480 پیکسل است. نرم افزار لازم برای عملکرد ابزار و تنظیمات تصویر و کنفرانس از راه دور ( تلکنفرانس ) اغلب با خود وب کم همراه است.



ادامه مطلب ...


 computer1 تفاوت BIOS و CMOSچيست؟

تفاوت BIOS و CMOSچیست؟

افراد زیادی که با کامپیوتر سر وکار دارند دو اصطلاح BIOS که مخفف basic input/output system است و  CMOS که مخفف complementary metal oxide semiconductor است را با هم اشتباه می گیرند و به یک معنا به کار می برند. البته این دو به هم مرتبطند ولی دو جزء مشخص و مجزا از هم هستند که وجودشان برای کامپیوتر ضروری است.



ادامه مطلب ...


  01.jpg 

   مجموعه سامسونگ کره جنوبی شامل شرکت های متعدد فعال در زمینه های مختلف مانند الکترونیک، صنایع سنگین، خودروسازی، ساختمان سازی، امنیت، بیمه، تبلیغات و غیره است.

تعداد کارکنان شرکت های زیرمجموعه سامسونگ، 344 هزار نفر است.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 23:24 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 


google watch1 از این پس میتوانید ساعت با آرم گوگل بپوشید

 

اگر یکی از طرفداران پرو پا قرص Google هستید و دوست دارید هر محصولی را که نام این شرکت روی آن باشد، داشته باشید، این خبر را بخوانید. این شرکت به تازگی محصول جالبی را به عنوان لوازم جانبی شخصی به بازار معرفی کرده است.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 19:38 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

    همان طور که می دانید سافت گذر در ارائه خدمات با کیفیت نرم افزار در بین سایتهای نرم افزار در کل اینترنت و نه فقط در مقایسه با سایتهای ایرانی، با بهره گیری از خلاقیت تیم فنی خود و بدون استفاده از محتویات سایتهای دیگر و کپی از آنها، شیوه ای نو را در ارائه نرم افزارها در پیش گرفت.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 19:26 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

  مایکروسافت از راه‌اندازی مرورگری مخصوص کودکان خبر داد.

به گزارش سافت‌گذر؛ مایکروسافت از همراهی این شرکت با "انجمن حمایت آنلاین و ضد سوء استفاده  از کودکان" (CEOP ) خبر داد. در این راستا این شرکت مرورگر اینترنت اکسپلورر 9 را در نسخه‌ای جداگانه مخصوص کودکان عرضه خواهد کرد.



ادامه مطلب ...


  http://citna.ir/sites/default/files/income-from-home1.jpg  تجارت اصلی شرکت مایکروسافت نرم افزار و تجارت اصلی شرکت اپل سخت افزار است، اما اگر بر این باورید که تجارت اصلی شرکت گوگل "جستجو" است، کمی دقیق‌تر فکر کنید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 16:15 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 فایرفاکس 10چند ماهی است که شرکت موزیلا بروزرسانی های سریعتری را برای مرورگر فایرفاکس و برنامه مدیریت پست الکترونیکی تاندربرد در نظر گرفته است. حال پس از یک ماه از انتشار نسخه پیشین فایرفاکس، نسخه 10 این مرورگر با رفع برخی از ایرادات و افزودن خصوصیات جدید عرضه شده است.

 



ادامه مطلب ...


  شرکت ادوبی هر بار که نسخه جدیدی از نرم افزار مشهور ویرایش عکس خود را منتشر می کند قابلیت های جذابی را نیز به آن اضافه می نماید و در کنار آن معایبی را که در نسخه های قبلی وجود داشته به طور کامل بر طرف می کند. جدیدترین اخبار منتشر شده، از تجهیز فتوشاپ CS6 به امکان استفاده بهتر و بیشتر از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه خبر می دهند.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب