اخبار و مطالب جدید و جالب
شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:22 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

  co12832 نکاتی برای نگه داری طولانی از گجت

 

این که یک ایرانی بعد از چه مدت گوشی تلفن همراه خود را تعویض می‌کند، آمار دقیقی وجود ندارد. اما در کشورهای غربی با وجود این که این دستگاه‌ها طول عمری حدود 5 سال دارند، متوسط مردم هر 14 تا 18 ماه گوشی تلفن همراه خود را عوض می‌کنند.

 


ادامه مطلب ...


دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, :: 14:44 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 behinesazi اهمیت  لوگو

 

آمان نیوز-بهینه سازی وب سایت کار درستی است و به پیشرفت وب سایت شما کمک می کند اما ساختار وب سایت شما آنرا محدود می کند. اگر مدیر یک وب سایت باشید احتمالا درباره بهینه سازی وب سایت یا SEO می دانید یا حداقل به اندازه کافی به گوشتان خورده است.



ادامه مطلب ...


752564 orig نمودار درآمد شرکت های بزرگ کامپیوتری دنیا  به گزارش فرز به نقل از مهر: شرکتهای گوگل، مایکروسافت و اپل از جمله برترین شرکتهای مدرن در زمینه رایانش شخصی به شمار می روند و هر یک به صورت تخصصی در زمینه های متفاوتی فعالیت داشته و درآمد هنگفتی کسب می کنند.



ادامه مطلب ...


  modire google2 سخنان جالب مدیر گوگل درباره ی وب در سفر اروپایش

به گزارش فرز به نقل از فارس، وی که در یک سفر اروپایی به سر می برد در سخنرانی خود در شهر هانوفر آلمان به مناسبت افتتاح نمایشگاه سبیت اظهار داشته که وفاداری تنها در مورد یک ملت نیست، بلکه می توان آن را در مورد دوستان و علائق هم به کار برد.



ادامه مطلب ...


  با قوت گرفتن خبر ارایه آی پد 3 طی چند هفته آینده، سهام اپل با رشد صعودی جدیدی مواجه شده و همین سبب شده تا ارزش این شرکت هم اکنون به ۴۵۹.۸ میلیارد دلار برسد. به همین خاطر نیویورک تایمز در بخش اقتصادی اش مقایسه جالبی انجام داده است: ارزش اپل هم اکنون از مجموع مایکروسافت و گوگل روی هم بیش تر است. اما این فقط یکی از مقایسه ها است. بهتر است بقیه مقایسه های نیویورک تایمز را هم ببینید:



ادامه مطلب ...


  

    شرکت ادوبی اعلام کرد که از فلش برای مرورگر کروم در سیستم عامل آندروید پشتیبانی نخواهد کرد.  اقدام ادوبی تعجب بسیاری را برانگیخت، چراکه این شرکت در نوامبر گذشته اعلام کرده بود که نرم‌افزار خود را برای تمامی مرورگرها در موبایل معرفی خواهد داد.



ادامه مطلب ...


  http://citna.ir/sites/default/files/internet-service-300x247.jpgبا یک جستجوی بسیار ساده می‌توان دید که لینک 24 مگابیت بر ثانیه اختصاصی در کشورهای توسعه یافته حدودا 20 دلار است، ولی در ایران در حدود 7 میلیون تومان در هر ماه (بدون در نظر گرفتن محدودیت حجمی کاربران ایرانی) هزینه دارد.



ادامه مطلب ...


Yahoo.jpg (394×350)   gmail-logo.jpg (392×384)  در دو روز اخیر، دسترسی به پست الکترونیک «یاهو » و «جی میل » برای کاربران در بسیاری از نقاط کشور مقدور نبوده است. مسئولان مربوطه هم تاکنون توضیحی در این زمینه ارائه نداده‌اند .



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 19:26 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

  مایکروسافت از راه‌اندازی مرورگری مخصوص کودکان خبر داد.

به گزارش سافت‌گذر؛ مایکروسافت از همراهی این شرکت با "انجمن حمایت آنلاین و ضد سوء استفاده  از کودکان" (CEOP ) خبر داد. در این راستا این شرکت مرورگر اینترنت اکسپلورر 9 را در نسخه‌ای جداگانه مخصوص کودکان عرضه خواهد کرد.



ادامه مطلب ...


 http://www.conceivablytech.com/wp-content/uploads/2010/03/chrome.jpgسرانجام  نسخه آزمایشی گوگل کروم منتشر و در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش سافت‌گذر؛ پس از مدت‌ها انتظار در نهایت گوگل، مرورگر این شرکت را برای کاربران با سیستم عامل آندروید عرضه کرد. البته تازه نسخه آزمایشی آن منتشر شده و هنوز باید منتظر نسخه نهایی آن ماند.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب