اخبار و مطالب جدید و جالب

به گزارش صراط، یکی از عناصر ضدانقلاب در خارج از کشور [ مه لقا فخرآور] شبکه من وتو را کثیف خواند، علت این امر دعوت شبکه انگلیسی من وتو از یکی از عناصر سیاسی اپوزسیون به نام «نوشابه امیری» است؛ مه لقا فخرآور شخص مورد نظر را اصلاح طلب فرصت طلب خطاب کرد که با آمدنش به خارج از کشور، اپوزسیون را به گند کشاند. 



ادامه مطلب ...


 

حاج قاسم همچنان خبرساز؛

مرموزترین مرد دنیا به روایت مجله وایرد + عکس

یک مجله آمریکایی در تازه ترین گزارش شخصیت شناسی، به معرفی 13 شخصیت پرداخته است كه به ادعاي اين مجله خطرناك ترين چهره هاي جهان هستند.


ادامه مطلب ...


 13003532 متن نامه جامعه مدرسین قم به رئیس حمهور ایران

  آمان نیوز به نقل از فارس: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درنامه‌ای خطاب به دولت بر ضرورت رسیدگی هرچه بیشتر به بحث اقتصادی و مساله گرانی‌ها تاکید کرد.

متن این نامه بدین شرح است:



ادامه مطلب ...


شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:24 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 91 02 382 پاسخ الهام به تفسير ها از مصاحبه اخیرش

 

پاسخ جالب الهام درباره مصاحبه عجیب‌اش

غلامحسین الهام ادعا کرد: تفسیر ها از مصاحبه ام درباره اعضای مجمع تشخیص اشتباه است.

جهان: غلامحسین الهام ادعا کرد: تفسیر ها از مصاحبه ام درباره اعضای مجمع تشخیص اشتباه است.



ادامه مطلب ...


شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:12 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 91 02 442 آمریکا 430 موشک در خلیج فارس مستقر کرد استقرار 430 موشک “توماهاک” توسط امریکا در خلیج فارس/راشاتودی: این موشک ها قادر به از بین بردن سیستم دفاع موشکی ایران است!

وزیر دفاع امریکا در یک برنامه تلویزیونی قول داد که برنامه “B” امریکا در خصوص ایران با موفقیت مواجه خواهد شد. گزارشات نشان می دهد که سخنان پنه تا جدی است چراکه گروه های تهاجمی امریکا در خلیج فارس 430 موشک “توماهاک” دارند.

 

 



ادامه مطلب ...


جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, :: 13:55 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 91 01 9583 علیخانی:دولت مسئول گرانی هاست

 دولت مسئول گرانی هاست

نمایندگانی که دنبال شغل هستند، مجبورند در مقابل دولت تمکین کنند ؛ مثلا در این ملاقاتی که نمایندگان به عنوان عید دیدنی با رییس جمهور داشتند ، شنیده شد که 60 نفر رفته اند و البته بیشتر کسانی بودند که رای نیاورده اند و در انتظار گرفتن شغل و دعوت به کار از سوی دولتند



ادامه مطلب ...


جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 91 01 5621 هدفمند كردن یارانه‌ها باعث گرانی برنج شد

 برنج هم گران شد

به گفنه دبیر انجمن برنج ایران، اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها تاثیر غیر مستقیم بر افزایش قیمت برنج داشته و این موضوع نیز به عنوان عاملی دیگر در گران شدن این کالا نقش داشته است.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, :: 22:47 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 28026 6691 ماجرای پرتره احمدی نژاد از زبان عکاسش+عکس به گزارش پارسینه، روزنامه گاردین از برخی از عکاسان به نام دنیا خواسته بدترین عکسی که گرفته‌اند را انتخاب کنند.انتخاب ” پلاتون ” عکسی است از محمود احمدی‌‌نژاد که در توضیح آن نوشته است:



ادامه مطلب ...


 127296 نزدیک شدن ایران و آمریکا در مذاکره های 24 فروردین

باراک اوباما در روز های اخیر اقداماتی را انجام داده و سخنانی را بر زبان رانده است که تحلیل گران مسائل سیاست خارجی آمریکا این مواضع را دال بر نرم شدن رویکرد آمریکا در قبال ایران ، در آستانه دور جدید مذاکرات ایران و غرب ارزیابی کرده اند .


ادامه مطلب ...


 آمریکا به اسرائیل اجازه نخواهد داد که این کشور را درگیر جنگ با ایران کند

جان لیمبرت: در شوراهای درونی دولت آمریکا، یکی از بالاترین اولویت ها این است به کشور ثالثی یا اسرائیل اجازه داده نشود ما را درجنگ علیه ایران درگیر کند که عواقب و هزینه هایش را نمی توانیم پیش بینی کنیم.


ادامه مطلب ...


    القدس العربی: جنگ اطلاعاتی ایران و اسرائیل در خاک کشور آذربایجان

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "ولید عوض" نویسنده و مقاله نویس فلسطینی روزنامه "القدس العربی" دوشنبه 13فوریه (24بهمن) در مقاله ای نوشت:



ادامه مطلب ...


 

عناوین مهمترین اخبار جهان از شب گذشته تا کنون
آمان نیوز - گروه بین الملل: خلاصه مهمترین اخبار جهان از شب گذشته تا کنون به نقل از خبرگزاری های مختلف به شرح زیر است.


ادامه مطلب ...


 


1390/11/25 - 18:02نیروهای ایران ناو آمریكایی را تا هنگام خروج از خلیج فارس كنترل كردند

تهران – قایق های گشت و هواپیماهای ایرانی، روز سه شنبه ناو هواپیمابر آمریكایی را تا هنگام عبور از تنگه هرمز و خروج از خلیج فارس، تعقیب و كنترل كردند.



ادامه مطلب ...



پیامک// دویچه وله: فرزندان میرحسین موسوی و مهدی کروبی در نامه سرگشاده‌ای خطاب به مردم ایران از آنان خواسته‌اند تا در سالگرد شروع حبس خانگی این دو و همسرانشان، 'در جای جای جهان پژواک صدای حق خواهی' آنها باشند.        

 



چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 11:7 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

رئيس مركز مطالعات راهبردي قاهره اظهارات اخير باراك اوباما رئيس جمهوري آمريكا را كه درباره خطرهاي بزرگ حمله احتمالي به ايران هشدار داده است، اعتراف به واقعيت موجود عنوان كرد. 

  اميل امين سه شنبه در گفت وگو با العالم تصريح كرد: تغييري آشكار در مواضع اوباما از زمان سخنراني سالانه وي در كنگره آمريكا ديده مي شود. وي نمي خواهد در برابر ملت آمريكا دو وجهي و مواضع دوگانه داشته باشد.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 1:31 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

  در ادامه اقدامات ضد ایرانی خود دولت آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه دولت و بانک مرکزی ایران وضع کرد.

به گزارش بي باک به نقل از رویترز وزارت دارایی آمریکا اعلام کرد بر اساس بخشنامه جدید رییس جمهور آمریکا کلیه دارایی های تمام وزارتخانه های ایران و نهادهای متعلق به دولت از جمله بانک مرکزی ایران در آمریکا مسدود می شود.


ادامه مطلب ...


  1390/11/18 - 09:24

اراك- نماینده ولی فقیه در استان مركزی و امام جمعه اراك گفت: تهدیدها و تحریم های دشمنان علیه ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه محكوم به شكست است.

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

    زمان حمله اسرائیل به ایران مشخص شده است!
    123920 زمان حمله اسرائیل به ایران مشخص شده است!  «لئون پانه تا» ، وزیر دفاع آمریکا، اخیراً طی گفت و گویی با روزنامه «واشنگتن پست »اعلام کرد اسرائیل برنامه ریزی کرده بین ماه های «آوریل تا ژوئن»، یعنی در بهار آتی به ایران حمله کند. سخنان پانه تا بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان پیدا کرد و برداشت ...



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب