اخبار و مطالب جدید و جالب

منبع : www.PersianMob.Net  بازی فوق العاده مکس پین اینبار برای موبایل با عنوان Max Payne Mobile v1.0 یک بازی فوق العاده جذاب و اکشن میباشد که مخصوص آیفون 3و 4 و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

 

 




ادامه مطلب ...


 منبع : www.PersianMob.Net

بازی جدید و فوق العاده Luxor 2 HD v1.1.0 یک بازی پازلی با کیفیت خیره کننده در میان اهرام مصر و معابد باستانی با 88 مرحله متفاوت میباشد که مخصوص گوشی های آیفون 3 و 4 و 4S و آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .

 

 




ادامه مطلب ...


 PersianMob.Netبازی پرطرفدار Battlefield 3™: Aftershock v1.0.0 یک بازی اکشن با گرافیک فوق العاده و خیره کننده که مخصوص گوشی های آیفون 3 و 4 و 4s , آیپاد تاچ 3 و 4 و آیپد میباشد .




ادامه مطلب ...


Synthesis+FX ترکیب عکس ها با هم توسط Synthesis+FX 1.8   آیفون و آیپد  Synthesis+FX نرم افزاری جالب برای دستگاه های دارای سیستم عامل iOS مثل آیفون و آیپد می باشد که توسط آن عکس ها را به شیوه ای بسیار جالب و طبیعی با هم ترکیب کرده و یک عکس مشترک تولید کنید. این نرم افزار نیازمند سیستم عامل iOS 4.0 و بالاتر می باشد. امیدواریم مورد قبول تان واقع شود.



ادامه مطلب ...


 Jewel Fighter بازی بسیار جذاب و تماشایی Jewel Fighter 1.1.1   آیفون و آیپد این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و دیدنی Jewel Fighter مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. شما در این بازی باید خانه های رنگی را مرتب کنید و مراحل را تکمیل نمایید. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.



ادامه مطلب ...


  Her Beautiful Shadow تم بسیار زیبا و دیدنی Her Beautiful Shadow – آیفونتم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Her Beautiful Shadow مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


منبع : www.PersianMob.Net مجموعه 20 عکس هنری و زیبا مخصوص پس زمینه گوشی های موبایل آیفون که میتوانید از پرشین موب دانلود کنید .

 




ادامه مطلب ...


 نرم افزار AcePlayer v1.05 یک پلیر صوتی قوی میباشد که قادر به اجرای انواع فایل های تصویری و زیرنویس میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آیفون , آیپاد تاچ و آیپد میباشد

پشتیبانی از فرمت های تصویری : WMV, AVI, MKV, RMVB, RM, XVID, MP4, 3GP, MPG...
پشتیبانی از فرمت های صوتی : MP3, WMA, RM, ACC, OGG, APE, FLAC,FLV...
پشتیبانی از زیرنویس : smi, srt, ass, ssa, sub txt
قابلیت باز کردن ویدیو از اینترنت از HTTP, FTP, MMS, RTSP, SMB, RTP

 

منبع : www.PersianMob.Net


ادامه مطلب ...


یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, :: 1:39 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

منبع : www.PersianMob.Net

مجموعه 30 عکس زیبا و جدید در موضوعات مختلف در سایز 240x320 مخصوص پس زمینه گوشی های موبایل .

 




ادامه مطلب ...


 منبع : www.PersianMob.Netنسخه جدید از بازی Guardians: The Last Day of the Citadel v1.2.0 یک بازی اکشن و جنگی فوق العاده با گرافیک بالا مخصوص گوشی های آیفون 3 و 4 و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

 




ادامه مطلب ...


 نسخه جدید از نرم افزار Password Safe - iPassSafe+ v4.85 یک نرم افزار فوق العاده جهت گزاشتن رمز عبور بر روی قسمت های مختلف گوشی موبایل میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

 

منبع : www.PersianMob.Net

    



ادامه مطلب ...


  iPhone Explorer 0.9.110.0 + iTunes 10.5.1.42 x86/x64   نرم افزار iPhone Explorer  ، نرم افزار قدرتمندی است که می توانید بدون نیاز به برنامه های جانبی به فایلهای سیستمی آیفون در مک و ویندوز دسترسی پیدا کنید و فقط کافی است گوشی را از طریق USB به مک یا پی سی وصل کنید تا به فایلهای سیستمی دست پیدا کنید با این برنامه می توانید به راحتی و سادگی  عکسها – ایمیل - پیام کوتاه - فیلم ها و دیگرفایلها را در کامپیوترتان ذخیره کنید.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 21:22 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 منبع : www.PersianMob.Net

نسخه جدید بازی Bubble Bubble 2 v1.6 یک بازی گرافیکی و کم حجم و سرگرم کننده میباشد , این بازی مخصوص گوشی های آیفون و آیپاد تاچ و آیپد میباشد .

 




ادامه مطلب ...


سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 21:4 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

منبع : www.PersianMob.Net 

نسخه جدید بازی فوق العاده Streetbike: Full Blast یک بازی 2012 جدید با گرافیک فوق العاده برای علاقه مندان به بازی های موتور سواری میباشد , این بازی مخصوص گوشی های آیفون میباشد .

 




ادامه مطلب ...


منبع : www.PersianMob.Net مجموعه ای از 30 عکس زیبا در موضوعات مختلف و متنوع در سایز 240x320 مخصوص پس زمینه گوشی های موبایل .




ادامه مطلب ...


سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 1:51 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

منبع : www.PersianMob.Netهم اکنون برای شما نرم افزار حرفه ای Top Camera v3.5 را در اینجا آماده کرده ایم . با استفاده از این نرم افزار می توانید بصورت حرفه ای عکس برداری ، قیلم برداری نمایید . شما با استفاه از این نرم افزار می توانید افکت های زیبا و کادر های بسیار جالب را در فیلم و عکس هایتا اضافه نمایید . این نرم افزار قدرتمند برای گوشی های آیفون ساخته شده است.

 




ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب