اخبار و مطالب جدید و جالب

 وقتی پای ورزش در میان می آید، نخستین بحث، سلامت است؛ سلامتی که هم جسم را در برمی گیرد و هم بر روح و روان افراد تأثیر دارد، به ویژه در این زندگی های امروزی که به هزار و یک دلیل، بیماری ها رو به افزایش است،



ادامه مطلب ...


منبع : www.PersianMob.Net نرم افزار iQuran Pro v2.1.7 یک نرم افزار جامع از قرآن کریم به زبان عربی میباشد که به زبان های مختلف قابل ترجمه میباشد , از قابلیت های این نرم افزار میتوان به : پخش صوتی آیه ها , بوک مارک نامحدود , جستجو , ... اشاره کرد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید 1.6 به بالا میباشد .

 




ادامه مطلب ...


منبع : www.PersianMob.Net نرم افزار Password Manager Pro v1.3 یک نرم افزار فوق العاده جهت ذخیره رمز های عبور شما میباشد , به وسیله این نرم افزار دیگر پسورد خود را فراموش نمیکنید , این نرم افزار مخصوص آندروید 2 به بالا میباشد .

 




ادامه مطلب ...


منبع : www.PersianMob.Net نرم افزار Pudding Camera 2.0.0 یک نرم افزار فوق العاده جهت گرفتن عکس های حرفه ای با جلوه های ویژه و سپس به اشتراک گزاری در توییتر , فیسبوک و ... میباشد , این نرم افزار مخصوص گوشی های موبایل آندروید 2.2 به بالا میباشد .

 




ادامه مطلب ...


    منبع : www.PersianMob.Netنسخه جدید از بازی GTA 3 یا Grand Theft Auto III v1.3 که اینبار برای گوشی های موبایل آندروید 2.1 به بالا قرار داده ایم , عکس هایی از محیط بازی در ادامه مطلب موجود میباشد .

 

 




ادامه مطلب ...


Synthesis+FX ترکیب عکس ها با هم توسط Synthesis+FX 1.8   آیفون و آیپد  Synthesis+FX نرم افزاری جالب برای دستگاه های دارای سیستم عامل iOS مثل آیفون و آیپد می باشد که توسط آن عکس ها را به شیوه ای بسیار جالب و طبیعی با هم ترکیب کرده و یک عکس مشترک تولید کنید. این نرم افزار نیازمند سیستم عامل iOS 4.0 و بالاتر می باشد. امیدواریم مورد قبول تان واقع شود.



ادامه مطلب ...


Launcher 3D اجراي سه بعدي برنامه ها با THK Circle Launcher 3D v1.50   نوكيا سيمبيان 3  به وسیله ی برنامه ی THK Circle Launcher 3D قادر خواهید بود تا در یک منوی سه بعدی و جالب ، برنامه های نصب شده برروی گوشی موبایل خود را اجرا نمایید . این برنامه برای گوشی های نوکیا Symbian^3 عرضه شده است .



ادامه مطلب ...


    رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی در مجلس با اعلام اینکه در حال حاضر ذخایر ارزی کشور بالغ بر 100 میلیارد دلار است، سیاست اشتباه ارزی بانک مرکزی، ضعف مدیریتی و جلوگیری از عرضه ارز در زمان افزایش تقاضا را باعث آشفتگی‎های اخیر ارزی و نوسانات قیمتی آن دانست.



ادامه مطلب ...


کاهش قیمت طلا وافت بهای سکه و ارز در بازار 

به گزارش اکونیوز، بهای طلا در بازارهای جهانی که در روزهای گذشته تا مرز 1750 دلار رسیده بود امروز کاهش پیدا کرد و به 1727 دلار در هر اونس رسید که به دنبال آن قیمت انواع سکه نیز در بازار اندکی کاهش پیدا کرد.



ادامه مطلب ...


 آمریکا به اسرائیل اجازه نخواهد داد که این کشور را درگیر جنگ با ایران کند

جان لیمبرت: در شوراهای درونی دولت آمریکا، یکی از بالاترین اولویت ها این است به کشور ثالثی یا اسرائیل اجازه داده نشود ما را درجنگ علیه ایران درگیر کند که عواقب و هزینه هایش را نمی توانیم پیش بینی کنیم.


ادامه مطلب ...


    القدس العربی: جنگ اطلاعاتی ایران و اسرائیل در خاک کشور آذربایجان

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، "ولید عوض" نویسنده و مقاله نویس فلسطینی روزنامه "القدس العربی" دوشنبه 13فوریه (24بهمن) در مقاله ای نوشت:



ادامه مطلب ...


 

عناوین مهمترین اخبار جهان از شب گذشته تا کنون
آمان نیوز - گروه بین الملل: خلاصه مهمترین اخبار جهان از شب گذشته تا کنون به نقل از خبرگزاری های مختلف به شرح زیر است.


ادامه مطلب ...


 


1390/11/25 - 18:02نیروهای ایران ناو آمریكایی را تا هنگام خروج از خلیج فارس كنترل كردند

تهران – قایق های گشت و هواپیماهای ایرانی، روز سه شنبه ناو هواپیمابر آمریكایی را تا هنگام عبور از تنگه هرمز و خروج از خلیج فارس، تعقیب و كنترل كردند.



ادامه مطلب ...


 

خبر فوری/صادرات نفت یمن متوقف شد
یک مسئول وزارت نفت یمن از توقف صادرات نفت یمن خبر داد.


ادامه مطلب ...


 Cat vs Dog بازی بسیار زیبا و جذاب Cat vs Dog 1.0.7   اندروید این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Cat vs Dog را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. در بازی یک سگ و یک گربه وجود دارد که با یکدیگر می جنگند شما باید با هدف گیری مناسب اشیاء مختلفی را پرتاب کنید



ادامه مطلب ...


Sticky Password مدیریت و ذخیره سازی رمزهای عبور با Sticky Password Pro 6.0.1.282  Sticky Password Pro نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا به راحتی و به صورت کاملا ایمن به وب سایت های مختلفی که در آن ها عضو می باشند وارد شوند



ادامه مطلب ...


 Jewel Fighter بازی بسیار جذاب و تماشایی Jewel Fighter 1.1.1   آیفون و آیپد این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و دیدنی Jewel Fighter مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. شما در این بازی باید خانه های رنگی را مرتب کنید و مراحل را تکمیل نمایید. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.



ادامه مطلب ...


 Photo to Cartoon تبدیل عکس به کارتون توسط Photo to Cartoon 6.0.0.0  Photo to Cartoon همانطور که از نام آن پیداست نرم افزار کارآمد و بسیار مفید به منظور تبدیل عکس به کارتون و تصاویر انیمیشنی می باشد ، این نرم افزار کار را بسیار ساده کرده است 



ادامه مطلب ...


  Her Beautiful Shadow تم بسیار زیبا و دیدنی Her Beautiful Shadow – آیفونتم بسیار زیبا و جذاب با عنوان Her Beautiful Shadow مخصوص گوشی های آیفون را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. توسط این تم می توانید ظاهر تلفن همراه خود را تغییر دهید. این تم زیبا را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


70 Lions Tigers مجموعه 70 کاغذ دیواری دیدنی با عنوان Lions & Tigers  مجموعه ۷۰ تصویر زمینه با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰ * ۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.



ادامه مطلب ...


 Pyramid Rising بازي مديريتي و كم حجم The Timebuilders: Pyramid Rising (قابل حمل) The Timebuilders: Pyramid Rising یک بازی سرگرم کننده و کم حجم در ژانر مدیریت زمان می باشد . در این بازی شما توسط معمار سلطنتی Senmut به عنوان مسئول بازسازی روستاهای مصر انتخاب شده اید تا به مردم امید بدهید  



ادامه مطلب ...


   صفحه اول روزنامه های ورزشی امروز 25 بهمن 1390



ادامه مطلب ...


www.parsnaz.ir مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران از دسته بندی شماره های رند و مرتب تلفن ثابت خبر داد و گفت: شماره های رند طلایی به تعداد محدود وجود دارد و برای مثال در تهران تنها ۲۰ خط با شماره منحصر به فرد است که برای فروش این شماره ها از روش مزایده و یا حراج استفاده می شود.



ادامه مطلب ...


windows7 downloadha.com2 دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 با لینک مستقیم   Windows 7 Ultimate Final Version  تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز ۷ مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز ۷ مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز ۹۵ بوده است.



ادامه مطلب ...


Wondershare Vivideo افزودن جلوه های ویژه به ویدیوها با Wondershare Vivideo 3.0.0.11  Wondershare Vivideo نرم افزار کاربردی به منظور ویرایش ویدیو و اضافه کردن جلوه های خاص به آن می باشد. این نرم افزار کم حجم در عین حال مفید با ابزار هایی که در اختیار کابران خود می گذارد و می توان گفت که تمام خصوصیات یک نرم افزار ویراستار را در خود جای داده است



ادامه مطلب ...


 

sprint-htc-evo.jpg (1000×719) کدام گوشی‌های HTC‌ به اندروید ۴ به‌روز رسانی خواهند شد؟

شرکت گوگل در اکتبر سال ۲۰۱۱ به صورت رسمی اندروید ۴ را رونمایی کرد و از آن موقع سوال اکثر دارندگان تلفن‌های همراه اندرویدی این است که آیا دستگاه آنان این بروز رسانی را دریافت خواهد کرد یا خیر؟



ادامه مطلب ...


  با قوت گرفتن خبر ارایه آی پد 3 طی چند هفته آینده، سهام اپل با رشد صعودی جدیدی مواجه شده و همین سبب شده تا ارزش این شرکت هم اکنون به ۴۵۹.۸ میلیارد دلار برسد. به همین خاطر نیویورک تایمز در بخش اقتصادی اش مقایسه جالبی انجام داده است: ارزش اپل هم اکنون از مجموع مایکروسافت و گوگل روی هم بیش تر است. اما این فقط یکی از مقایسه ها است. بهتر است بقیه مقایسه های نیویورک تایمز را هم ببینید:



ادامه مطلب ...


   سامسونگ امروز تبلت جدید خودش را با نام گلکسی 7 2 با سیستم عامل جدید گوگل معرفی کرد.

به گزارش آمان نیوز؛ عرضه این تبلت به معنای عدم عقب‌نشینی این شرکت بزرگ کره‌ای در عرصه تولید تبلت به حساب می‌آید. سامسونگ نتوانسته است با تولید انواع تبلت‌های با برند گلکسی موفقیتی را در بازار کسب نماید.



ادامه مطلب ...


  هکرها مسوولیت غیرقابل دسترس کردن وب‌سایت CIA (سازمان جاسوسی آمریکا) که آخرین حمله به یک سازمان فدرال آمریکا محسوب می‌شود را برعهده گرفته‌اند.



ادامه مطلب ...


  به دنبال نوسانات قیمت ارز برخی از مدل‌های تلفن همراه طی دو ماه گذشته با افزایش قیمت در بازار عرضه می‌شوند



ادامه مطلب ...


 
http://www.zoomit.ir/media/k2/items/cache/3fdce261fec9e02d13c63ef93539619a_XL.jpg براساس اطلاعاتی که توسط Pocketnow منتشر شده، HTC نام رمز اولین تلفن 4 هسته ای خود را از HTC Edge به HTC Endeavor تغییر داده است. گل سرسبد تلفن های اچ تی سی مجهز به پردازنده 4 هسته ای Nvidia Tegra 3 و صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 720p می باشد. شایعات حاکی از آن است که این تولیدکننده تایوانی قرار است Endeavor را در MWC 2012 به نمایش در آورد. مشخصات فنی احتمالی HTC Endeavor را در ادامه مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 1:24 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 

   با توجه به گزارشات AllThingsD که به صورت معمول بسیار دقیق است شرکت اپل اقدام به معرفی نسل بعدی تبلت خود در روز سوم ماه مارچ خواهد کرد.

 



ادامه مطلب ...


http://citna.ir/sites/default/files/85212_437.jpgیک زن هندی در یک زایمان بسیار عجیب، 11 نوزاد قد و نیم قد را در نخستین زایمان خود به دنیا آورد.

 
به دنیا آمدن این همه نوزاد نه تنها اعضای کادر بیمارستان محل زایمان زن هندی را شگفت زده کرد، بلکه سبب شگفتی بسیاری از مردم هند شد.


ادامه مطلب ...


سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 1:20 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

  http://citna.ir/sites/default/files/755851_orig.jpgیک دستگاه تلفن همراه هوشمند دوستدار محیط زیست که با الهام از طبیعت و با خیزران ساخته شده است به زودی وارد بازار چین و انگلیس می‌شود.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 1:18 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

    امروز چندین سایت خبری، گزارشی از تغییر لوگوی ویندوز دادند و حالا تصویری از لوگوی جدید در اینترنت منتشر شده است.

به گزارش آمان نیوز؛ اگر شما زمان طولانی از ویندوز استفاده می‌کنید، حتما به یاد دارید که لوگوی ویندوز در این مدت نسبتا طولانی تغییری نکرده است.



ادامه مطلب ...


  

    شرکت ادوبی اعلام کرد که از فلش برای مرورگر کروم در سیستم عامل آندروید پشتیبانی نخواهد کرد.  اقدام ادوبی تعجب بسیاری را برانگیخت، چراکه این شرکت در نوامبر گذشته اعلام کرده بود که نرم‌افزار خود را برای تمامی مرورگرها در موبایل معرفی خواهد داد.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, :: 23:56 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 

تصاویری از طبیعت رویایی و زیبای زمین



ادامه مطلب ...


  NOD32 Smart Security Offline Update 6878 (2012-02-12) for v3.x v4.x v5.x  

دانلود به روز رسانی آنتی ویروس NOD32 و Smart Security نسخه 3 و 4 و 5 بدون اتصال به اینترنت تا تاریخ 23 بهمن 90



ادامه مطلب ...


 Storm in a Teacup 2012 PC Game - دانلود بازی کامپیوتر طوفان در فنجان چای بازی زیبای طوفان در فنجان چای Storm in a Teacup با ژانر Arcade که از سایت نرم افزاری دانلود رایگان منتشر شده است داستانی از جن و پری های شگفت انگیز است که در ماجرایی گرفتار شده اند. این بازی زیبا را از دسترس کودکان دور نگه دارید زیرا موجوداتی همچون جن و پری در آن وجود دارند. این بازی کامپیوتر داستانی شگفت انگیز از جن



ادامه مطلب ...


   

     این روزها شایعات فراوانی در خصوص نسل بعدی ای‌پد یعنی آی‌پد ۳ به گوش می‌رسد. یکی از این شایعات استفاده از صفحه نمایش رتینا در این دستگاه است که تقریبا می‌توان آن را قریب به یقین دانست.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب