اخبار و مطالب جدید و جالب

 

شرکت آمریکایی گوگل در ماه مه ۲۰۱۲ شرکت موتورولا، سازنده‌ی تلفن‌های همراه را خرید. حال موتورولا قرار است در سال میلادی جدید تلفن همراهی را به بازار عرضه کند که هنوز از راه نرسیده سر و صدای فراوانی به پا کرده است.

به گزارش سیتنا، مهندسان شرکت گوگل به همراه کارشناسان موتورولا، یکی از پیشگامان ساخت تلفن همراه در جهان، در حال ساخت یک "ابر موبایل" هستند؛ دستگاهی که ظاهرا "ایکس فون" نام دارد و قرار است با سری جدید "آیفون"، ساخت شرکت اپل، و سری تلفن همراه هوشمند "گلکسی"، ساخت شرکت سامسونگ رقابت کند.



ادامه مطلب ...


 

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران قیمت گوشی تلفن همراه در بازار پایتخت به شرح زیر است. 



ادامه مطلب ...


شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:22 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

  co12832 نکاتی برای نگه داری طولانی از گجت

 

این که یک ایرانی بعد از چه مدت گوشی تلفن همراه خود را تعویض می‌کند، آمار دقیقی وجود ندارد. اما در کشورهای غربی با وجود این که این دستگاه‌ها طول عمری حدود 5 سال دارند، متوسط مردم هر 14 تا 18 ماه گوشی تلفن همراه خود را عوض می‌کنند.

 


ادامه مطلب ...


دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, :: 14:44 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 behinesazi اهمیت  لوگو

 

آمان نیوز-بهینه سازی وب سایت کار درستی است و به پیشرفت وب سایت شما کمک می کند اما ساختار وب سایت شما آنرا محدود می کند. اگر مدیر یک وب سایت باشید احتمالا درباره بهینه سازی وب سایت یا SEO می دانید یا حداقل به اندازه کافی به گوشتان خورده است.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 20:18 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 sam013 چیزهایی در مورد سامسونگ که نمی دانستید مجموعه  سامسونگ کره جنوبی شامل شرکت های متعدد فعال در زمینه های مختلف مانند الکترونیک، صنایع سنگین،  خودروسازی،  ساختمان سازی، امنیت، بیمه، تبلیغات و غیره است.

تعداد کارکنان شرکت های زیر مجموعه سامسونگ، 344 هزار نفر است.

 




ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 19:37 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

91 01 2112 مشترکین همراه اول در دو روز اول نوروز یک میلیارد پیامک زدند 

  مشترکان همراه اول 1 میلیارد پیامک زدند
مشترکین همراه اول طی 48 ساعت با ارسال بیش از یک میلیارد پیامک ، سال جدید را تبریک گفتند. 



ادامه مطلب ...


752564 orig نمودار درآمد شرکت های بزرگ کامپیوتری دنیا  به گزارش فرز به نقل از مهر: شرکتهای گوگل، مایکروسافت و اپل از جمله برترین شرکتهای مدرن در زمینه رایانش شخصی به شمار می روند و هر یک به صورت تخصصی در زمینه های متفاوتی فعالیت داشته و درآمد هنگفتی کسب می کنند.



ادامه مطلب ...


 

sprint-htc-evo.jpg (1000×719) کدام گوشی‌های HTC‌ به اندروید ۴ به‌روز رسانی خواهند شد؟

شرکت گوگل در اکتبر سال ۲۰۱۱ به صورت رسمی اندروید ۴ را رونمایی کرد و از آن موقع سوال اکثر دارندگان تلفن‌های همراه اندرویدی این است که آیا دستگاه آنان این بروز رسانی را دریافت خواهد کرد یا خیر؟



ادامه مطلب ...


  با قوت گرفتن خبر ارایه آی پد 3 طی چند هفته آینده، سهام اپل با رشد صعودی جدیدی مواجه شده و همین سبب شده تا ارزش این شرکت هم اکنون به ۴۵۹.۸ میلیارد دلار برسد. به همین خاطر نیویورک تایمز در بخش اقتصادی اش مقایسه جالبی انجام داده است: ارزش اپل هم اکنون از مجموع مایکروسافت و گوگل روی هم بیش تر است. اما این فقط یکی از مقایسه ها است. بهتر است بقیه مقایسه های نیویورک تایمز را هم ببینید:



ادامه مطلب ...


  به دنبال نوسانات قیمت ارز برخی از مدل‌های تلفن همراه طی دو ماه گذشته با افزایش قیمت در بازار عرضه می‌شوند



ادامه مطلب ...


 
http://www.zoomit.ir/media/k2/items/cache/3fdce261fec9e02d13c63ef93539619a_XL.jpg براساس اطلاعاتی که توسط Pocketnow منتشر شده، HTC نام رمز اولین تلفن 4 هسته ای خود را از HTC Edge به HTC Endeavor تغییر داده است. گل سرسبد تلفن های اچ تی سی مجهز به پردازنده 4 هسته ای Nvidia Tegra 3 و صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 720p می باشد. شایعات حاکی از آن است که این تولیدکننده تایوانی قرار است Endeavor را در MWC 2012 به نمایش در آورد. مشخصات فنی احتمالی HTC Endeavor را در ادامه مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 1:20 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

  http://citna.ir/sites/default/files/755851_orig.jpgیک دستگاه تلفن همراه هوشمند دوستدار محیط زیست که با الهام از طبیعت و با خیزران ساخته شده است به زودی وارد بازار چین و انگلیس می‌شود.



ادامه مطلب ...


  

    شرکت ادوبی اعلام کرد که از فلش برای مرورگر کروم در سیستم عامل آندروید پشتیبانی نخواهد کرد.  اقدام ادوبی تعجب بسیاری را برانگیخت، چراکه این شرکت در نوامبر گذشته اعلام کرده بود که نرم‌افزار خود را برای تمامی مرورگرها در موبایل معرفی خواهد داد.



ادامه مطلب ...


   

     این روزها شایعات فراوانی در خصوص نسل بعدی ای‌پد یعنی آی‌پد ۳ به گوش می‌رسد. یکی از این شایعات استفاده از صفحه نمایش رتینا در این دستگاه است که تقریبا می‌توان آن را قریب به یقین دانست.



ادامه مطلب ...


  hero.jpg (479×285) 

  این تیتر، سؤالی است  که خیلی از ماها هنگام خرید یک گوشی از خودمان می‌پرسیم. سرعت پیشرفت فناوری آنقدر زیاد است که بهترین گجت بازار، بعد از چند ماه دیگر جلوه‌ای در دست‌های ما ندارد.



ادامه مطلب ...


    اپل دوباره شکایت خود علیه سامسونگ را از سرمی‌گیرد.

به گزارش آمان نیوز؛ اپل بارها شکایت خود را علیه سامسونگ در کشورهای مختلف اعلام کرده است، هرچند که در بیشتر آنها موفق به محکوم‌کردن سامسونگ نشده است.



ادامه مطلب ...


    امروز خبری مبنی بر انتشار پرونده استیو جابز در "افبی‌آی" در فضای مجازی منتشر شد!، اما آیا براستی موسس محبوب اپل در اف‌بی‌آی پرونده داشته یا مورد بازجویی قرار گرفته است؟! علت آن چه بوده است؟



ادامه مطلب ...


  01.jpg 

   مجموعه سامسونگ کره جنوبی شامل شرکت های متعدد فعال در زمینه های مختلف مانند الکترونیک، صنایع سنگین، خودروسازی، ساختمان سازی، امنیت، بیمه، تبلیغات و غیره است.

تعداد کارکنان شرکت های زیرمجموعه سامسونگ، 344 هزار نفر است.



ادامه مطلب ...


161r222222aitel resize2 جزئیات ثبت نام سیم کارتهای رایتل در تهران

فرز-پیش ثبت نام سیم کارت های دیتا و دائمی نسل سوم تلفن همراه از امروز در تهران آغاز شد.
اپراتور سوم تلفن همراه که در آذرماه پیش ثبت نام سیم کارتهای خود را در کرج آغاز کرده بود، این بار اعلام کرد که پیش ثبت نام سیم کارت های دیتا و دائمی نسل سوم رایتل با امکان انتخاب شماره دلخواه توسط مشتریان در شهر تهران آغاز شده است.



ادامه مطلب ...


 phone11 ساخت یک گوشي هوشمند از چوب توسط يك دانشجوي انگليسي

 

یک دانشجوی انگلیسی در اقدامی جالب موفق به ساخت یک گوشی هوشمند از چوب بامبو شده است.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 19:33 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

  http://itna.ir/images/docs/000021/n00021044-b.jpg  افرادی که جدیدترین گوشی‌های هوشمند سیمبین نوکیا را دارند، اکنون می‌توانند آنها را به نوکیا بل به‌روز کنند.
 
نوکیا بل با برخورداری از جدیدترین رابط کاربری ظاهری تازه به صفحه‌نمایش می‌دهد. بعد از اینکه نوکیا بل را نصب کردید، هنوز همان گوشی را خواهید داشت، اما با حسی جدید و عملکردی بهتر.



ادامه مطلب ...


   افرادی که جدیدترین گوشی‌های هوشمند سیمبین نوکیا را دارند، اکنون می‌توانند آنها را به نوکیا بل به‌روز کنند. نوکیا بل با برخورداری از جدیدترین رابط کاربری ظاهری تازه به صفحه‌نمایش می‌دهد. بعد از اینکه نوکیا بل را نصب کردید، هنوز همان گوشی را خواهید داشت، اما با حسی جدید و عملکردی بهتر.



ادامه مطلب ...


 http://www.conceivablytech.com/wp-content/uploads/2010/03/chrome.jpgسرانجام  نسخه آزمایشی گوگل کروم منتشر و در دسترس کاربران قرار گرفت.

به گزارش سافت‌گذر؛ پس از مدت‌ها انتظار در نهایت گوگل، مرورگر این شرکت را برای کاربران با سیستم عامل آندروید عرضه کرد. البته تازه نسخه آزمایشی آن منتشر شده و هنوز باید منتظر نسخه نهایی آن ماند.



ادامه مطلب ...


  http://citna.ir/sites/default/files/income-from-home1.jpg  تجارت اصلی شرکت مایکروسافت نرم افزار و تجارت اصلی شرکت اپل سخت افزار است، اما اگر بر این باورید که تجارت اصلی شرکت گوگل "جستجو" است، کمی دقیق‌تر فکر کنید.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 1:14 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

     بر اساس آخرين آمار سرعت GPRS (اينترنت تلفن همراه) همراه اول در تهران به طور ميانگين از 110 كيلوبيت بر ثانيه گذشته و تا پايان سال به بيش از 120 کيلوبيت بر ثانيه خواهد رسيد.
به گزارش خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تعداد مشتركان GPRS (اينترنت تلفن همراه) همراه اول بيش از 10 ميليون مشترك است که اين افراد مي‌توانند MMS هم دريافت کنند.



ادامه مطلب ...


 

 
STMicroelectronics 
امیدوار است که با استفاده از چیپ جدیدی حاوی سوپرخازن یا خازن الکتریکی دو لایه برای تخلیه سریع نیرو، بتواند فلش های موجود روی موبایل ها را به درخشانی و نور فلش زنون دوربین دیجیتال تان برساند‫...‬ 



ادامه مطلب ...


 

IOS بیشتر از اندروید در اجرای اپلیکیشن کرش میکند


لوگوی اندروید و آی او اس_IOS_android_app_crashتا حالا فکر کردید که کرش کردن اپلیکیشن میتواند به سیستم عامل موبایلتان هم مربوط باشد؟! بله سیستم عامل های موبایل هم در کرش کردن برنامه ها اثر دارد و حالا آمار نشان میدهد که IOS از اندروید بیشتر سبب کرش میشود. اگر میخواهید آمار کرش نسخه های هر کدام را ببینید به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب