اخبار و مطالب جدید و جالب

به گزارش صراط، یکی از عناصر ضدانقلاب در خارج از کشور [ مه لقا فخرآور] شبکه من وتو را کثیف خواند، علت این امر دعوت شبکه انگلیسی من وتو از یکی از عناصر سیاسی اپوزسیون به نام «نوشابه امیری» است؛ مه لقا فخرآور شخص مورد نظر را اصلاح طلب فرصت طلب خطاب کرد که با آمدنش به خارج از کشور، اپوزسیون را به گند کشاند. 



ادامه مطلب ...


 

شرکت آمریکایی گوگل در ماه مه ۲۰۱۲ شرکت موتورولا، سازنده‌ی تلفن‌های همراه را خرید. حال موتورولا قرار است در سال میلادی جدید تلفن همراهی را به بازار عرضه کند که هنوز از راه نرسیده سر و صدای فراوانی به پا کرده است.

به گزارش سیتنا، مهندسان شرکت گوگل به همراه کارشناسان موتورولا، یکی از پیشگامان ساخت تلفن همراه در جهان، در حال ساخت یک "ابر موبایل" هستند؛ دستگاهی که ظاهرا "ایکس فون" نام دارد و قرار است با سری جدید "آیفون"، ساخت شرکت اپل، و سری تلفن همراه هوشمند "گلکسی"، ساخت شرکت سامسونگ رقابت کند.



ادامه مطلب ...


 

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران قیمت گوشی تلفن همراه در بازار پایتخت به شرح زیر است. 



ادامه مطلب ...


 

فال روز (6 دی - 26 دسامبر)

فال روز (6 دی - 26 دسامبر)

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...
 


ادامه مطلب ...


دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, :: 22:6 ::  نويسنده : امیر نصرالهی

 

گلزنی مسی درمحاصره 9بازیكن/ عكس

 به گزارش آمان نیوز به نقل از میدان مسی با وجودی كه در محاصره 9 نفر از بازیكنان وایادولید قرار داشت توانست برای تیمش گلزنی كند. 
 



ادامه مطلب ...


 

حاج قاسم همچنان خبرساز؛

مرموزترین مرد دنیا به روایت مجله وایرد + عکس

یک مجله آمریکایی در تازه ترین گزارش شخصیت شناسی، به معرفی 13 شخصیت پرداخته است كه به ادعاي اين مجله خطرناك ترين چهره هاي جهان هستند.


ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب